strategie

Grija – incluziune – conservare

Strategia de Responsabilitate Sociala Corporativa (RSC) a companiei Orange este orientata spre sustinerea tuturor grupurilor sociale cu care interactionam, de la angajati la persoanele cu nevoi speciale, bazandu-ne pe principiul incluziunii sociale, a egalitatii sanselor si a onestitatii.

Din acest motiv, activitatile intreprinse sunt un complex de actiuni generate, sustinute si promovate de catre angajati si managementul companiei, care presupun adeziune corporativa la principiile de responsabilitate, dar si promovarea acestor principii in randul societatii si printre partenerii de afaceri ai companiei.

A fi o companie social-responsabila pentru Orange inseamna a incuraja atitudinea responsabila, a sustine activitatile de responsabilitate sociala si a selecta partenerii dupa principiul responsabilitatii si sustenabilitatii sociale.

Responsabilitatea social-corporativa Orange este incorporata in inima business-ului companiei si reprezinta o activitate durabila, planificata si constienta, o alegere care tinteste ca finalitate crearea unei societati mai bune, cresterea calitatii vietii, transmiterea de bune practici si dezvoltarea sustenabila a mediului, protejand natura si resursele naturale, pentru a asigura generatiilor urmatoare un viitor mai bun.

Detalii despre angajamentele care stau la baza strategiei de RSC a companiei Orange pot fi gasite aici