stakeholderi

Dialog social – ancorare in realitate – prioritati concrete

Ne-am propus sa construim o strategie de responsabilitate sociala corporativa care sa tina cont de realitatile din Moldova si sa intervenim acolo, unde este cu adevarat nevoie.

De aceea, ne-am conturat angajamentele, apelând la ajutorul oamenilor din diverse domenii: clientii nostri, angajatii, partenerii, reprezentantii media, reprezentantii administratiei publice locale si centrale, ONG-urile.

Am discutat despre problemele care îi afecteaza  pentru a ne asigura ca setam prioritatile corecte si vom avea grija ca acest dialog sa aiba continuitate pentru  a fi mereu în pas cu valorile care conteaza.

Daca dorim sa locuim într-o lume mai buna si mai optimista, trebuie sa schimbam atitudinea oamenilor. Daca dorim sa avem angajati loiali, trebuie sa cream conditiile care genereaza aceasta loialitate.

Daca vrem sa avem o societate incluziva, trebuie sa-i cream mecanismele. Anume în acest mod construim strategia noastra si punem în aplicare planul de actiuni, având la baza cele 10 principii ale Pactului Global în domeniul drepturilor omului, standardelor muncii, mediului înconjurator si combaterii coruptiei prin initiativele noastre de Responsabilitate Sociala Corporativa, dar si informatia cu privire la situatia socio-economica a Republicii Moldova.

Consultându-ne cu stakeholderii nostri, identificam cele mai stringente probleme ale societatii în care ne implicam pentru a oferi siguranta în ziua de mâine, perspective de viitor pentru tineri, o mai buna pregatire pentru viata si pentru afaceri, iar, în consecinta, pentru a oferi societatii în întregime un model de dialog social eficient si un model de business responsabil.